maandag 13 mei 2019

Vogelhuisje

Hoi allemaal,



Afgelopen weekend ben ik naar de beurs geweest van Syta van Gelderen.
Daar kwam ik heeeel veeeel leuke, voor mij, nieuwe dingen tegen.
Zoals dit leuke vogelhuisje van Dutch Doobadoo.
De vogeltjesmal van Marianne Design, Eline's Collectables, had ik al en
die passen er natuurlijk perfect bij.




Ik heb van de vogeltjes Ageponissen proberen te maken,
omdat die te leuk zijn gekleurd.
Ik vind ze wel lijken, haha.






De vogelhuisjes mal heb ik aan de bovenkant dicht getekend,
zodat 't een dubbele kaart is geworden en blijft ie ook beter staan.



Het klimop stansje komt van AliExpress.
Het designpapier met houtprintje komt van een oud blok van Joy!Crafts.

Ik heb er nog geen tekstje bij geplakt,
maar ik kan me zo voorstellen dat een "hoera, nieuwe woning" of
"hoera, samenwonen" wel erg goed past.

Fijne dag!

xoxo



2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.