zaterdag 4 mei 2019

LED bloesem

Hoi allemaal,


Ik hou er van om m'n kaarten iets interactief te maken,
dus vandaag een oplichtende bloesemboom.








Het grote bloemetje heb ik gemaakt van foam en daarop in het midden 
een toefje geplakt.




Het tekst stempeltje komt van Marianne Design.
De stans heb ik een beetje op kleur gebracht met oxide inkten 
in paars en rose.
De bloempjes embellishments komen van Ali.
Ik moet nog wat verzinnen op de tekstjes "duw" of "trek",
zodat het wat sjieker oogt. Nu heb ik het gewoon geschreven,
maar vind het niet goed bijpassen...





Hier een kijkje aan de binnenkant van m'n kaart.
Wil je meer weten over het hoe en wat betreft LED kaarten?

Klik hier voor de tutorial.

En klik hier voor de tutorial over de schakelaar.





Fijne dag.
xoxo

1 opmerking:

  1. Mooie kaart en weer goed uitgelegd.
    Je hebt de smaak te pakken om met lichtjes te werken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.