donderdag 2 mei 2019

Acrylic spray paint

Hoi allemaal,


Vandaag schrijf ik een stukje over de acrylic spray paint van de Action.
Voor mij iets heel nieuws.
Ik weet dat er ook spray paints zijn van de wat duurdere merken.
Maar om te proberen en wat te klodderen is deze
spray paint echt heel leuk.
Ze hebben 6 frisse kleurtjes 
en zitten per 3 verpakt in een doosje.




Een goede tip van mij:
Gebruik bijvoorbeeld een verhuisdoos (Action) om in te sprayen
en leg wat kranten onderin, dan wordt niet de hele tafel ondergespetterd,
zoals ik de eerste keer heb gedaan, hahaha.





Dit is een hele leuke manier om zelf achtergrondjes te maken voor de kaarten.
Zowel mooi op wit als mooi op zwart papier.
Ik heb ook wat (polybesa) mask stencils gebruikt om mooie patronen te krijgen op het papier.




Je kunt het droogproces wat vernellen met je heattool.
Als het droog is lijkt er ook een beetje een glansje op de kleurtjes te zitten,
supermooi.
Moeilijk om op de foto te krijgen.





Ik heb grote vellen papier gebruikt (30x30) 
zodat ik ze zelf mooi op maat kan snijden voor mn kaarten.




In de verpakking zien ze er zo uit:




Hoop dat ik jullie geinspireerd heb.
Ik mezelf wel, haha. Klodder-ze!
Er komen snel weer nieuwe kaartjes aan met allemaal mooie achtergrondjes.

xoxo




4 opmerkingen:

  1. Super leuk, wel slim om het in een doos ofzo te doen..hihi ik spetter soms ook ietsjes te ver.
    Heb die flesjes ook alleen de felle kleurtjes stonden er toen. Laatst nog eentje gebruikt en helaas zat die verstopt.
    Dus nu draai ik het spuitje eraf en spetter het zo dan een beetje, je moet toch wat he ;)
    Benieuwd naar je creaties ermee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elly, ik las op de achterkant van het doosje dat je de spuitertjes na gebruik eerst moet leegspuiten door m op z'n kop te houden, tot er niks meer uitkomt en dan afvegen. Dat helpt tegen het verstopt raken van die dingen. Groetjes Astrid

      Verwijderen
  2. Geweldig wat een pracht kaart en bedankt voor je uitleg en ook voor je uitleg van de flesjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen Els, dank je wel, groetjes Astrid

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.