dinsdag 21 mei 2019

Tropical

Hoi allemaal,



Vandaag een lekker tropisch kaartje gemaakt,
alhoewel het weer alles behalve tropisch is...
Maar goed, dat is zo vergeten, haha.





Het is een kijk-kastje geworden met een Dutch Doobadoo mal.






 Het houtpatroontje heb ik ook gemaakt met behulp van een
Dutch Doobadoo mask-stencil.






De vogeltjes mal heb ik meer gebruikt,
maar ze blijven leuk, het is de Eline's Collectables van Marianne Design.
Het achtergrondje is ook van Eline.







De Hibiscus-bloem en bladeren zijn een Creatable van Marianne Design.
Ik vind ze heel gaaf, past ook perfect bij het achtergrondje.







Fijne dag nog vandaag!
xoxo



4 opmerkingen:

  1. Een heel mooi doorkijkkaartje, brengt mij op een idee voor een kaart voor mijn kleinzoon
    Bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Tine, ben benieuwd wat jouw versie gaat worden,
      groetjes Astrid

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk vrolijk kaartje, idd vergeet je zo het slechte weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.