vrijdag 10 mei 2019

Pauw kaartje

Hoi allemaal,



Ik kreeg vandaag toch zo'n leuke nieuwe mal binnen,
namelijk een pauw.
Deze mal is van Mery's pauw van Joy! Crafts.
Daar moest ik echt meteen wat mee.
Dit is het geworden.




Wolkenstencil heb ik zelf gemaakt.
Gekleurd met distress oxide inkten.
De leuke schulprandjes en de tekst zijn van Marianne Design.
Grasrandje van Ali.




De pauw zelf heb ik op kleur gebracht met de Brilliance inkten.
Overigens denk ik dat ie nog mooier wordt als je m uitstanst op wit papier
en dan op kleur brengt.
Ga ik vast nog wel doen.

Fijne dag!
xoxo


2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en een hele mooie pauw.
    Heb hem zelf ook alleen nog niet gebruikt als pauw maar om bloemen te maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is ook een leuk idee! groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.