zondag 26 mei 2019

Punten kaart

Hoi allemaal,



Binnenkort is m'n vriendin jarig,
dus voor haar heb ik natuurlijk een kaartje gemaakt.
't Mag duidelijk zijn dat ze een tennis-gek is, haha.





Ik heb als basis twee verschillende snijmallen gebruikt.
Die rechthoekig-achtige is van de Action en de tweede is een grote cirkelmal.
Die op elkaar plakken en je krijgt een heel andere vorm.
Op deze manier kwam het ook beter uit met de omgevouwen punten.





De tickets met sentimenten komen van Joy!Crafts Crafty Cocktail.
De bloemetjes en blaadjes zijn merkloos, ooit eens ergens op een beurs gekocht.
De parels zijn van de pearlpen van Dutch Doobadoo.
De bovenste randstans komt van Noor!Design.






De stempel is van Magnolia.
Ik heb 'm ingekleurd met de potlodenset van de Action.
Voor de tennisballen heb ik het kleinste rondjes-stans dat ik heb gebruikt,
uit geel cardstock, de randjes beetje met donker geel be-inkt
en toen met een witte pen de lijnen van de tennisballen gezet.
Geplakt met stukje foamtape
om meer diepte te creeƫren.


Hopelijk vindt ze 'm net zo leuk als ik.


Fijne avond!
xoxo

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een super kaartje geworden, altijd mooi als het een persoonlijke kaart is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf kaartje leuke kleuren heb je gebruikt de magnoliastempel komt heel goed tot zijn recht zo
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.