woensdag 22 mei 2019

Visgraat patroon

Hoi allemaal,



Gisteravond keek ik een LIVE video op de Facebookgroep Noor en Zo.
Daar maakte Thera een kaartje met een visgraatpatroon.
Dat gaf een heel leuk effect.
Dus heb ik ook geprobeerd,
alleen met een andere DDBD mal
en natuurlijk andere kleurtjes.






Ze maakte ook een mooie aster-bloem.
Ik heb wat blaadjes van andere bloemen gemaakt
en ik heb het uit foam gestanst.

M'n lijmpistool liet het een beetje afweten, 
dus ik kreeg niet zo'n heel mooi bloemenhart.
De kraaltjes bleven niet zitten,
dus ik heb het met secondelijm gedaan,
maar dat is geen aanrader (haha, vaste vingers...)
Dan beter gewone tacky glue gebruiken en veel geduld hebben...






De tekst vond ik wel toepasselijk.
Ik heb de moed genomen om anders creatief te zijn:
ik zou niet op het idee zijn gekomen om kraaltjes te gebruiken voor het hart.
En bloemblaadjes mixen vind ik ook wel gedurfd, haha.





Dus, dank je wel Thera, voor de inspiratie!

xoxo

4 opmerkingen:

  1. Mooi geworden je kaartje. Ja visgraat is ook heel leuk, net zoals dat starbust en liftkaartje. Allen zo'n mooi effect. Ik zal het ook nog eens maken denk hihihi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje, mooi die visgraat en mooie kleurtjes heb je daarvoor gebruikt leuk model voor de kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.