vrijdag 17 mei 2019

Piramide kaart

Hoi allemaal,



Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een filmpje op YouTube.
Link onderaan deze post.
Ik vond het zo'n leuk resultaat, dat ik het gewoon geprobeerd heb.
Mijn foto-tutorial staat hier




De kaart maak je open en er staat een sentiment,
daarna zet je 'm neer als een piramide,
hoe leuk is dat?!



Voorkant:




Binnenkant:




Als piramide:




Als tentje:




Van boven:




Designpapier en glanskarton zijn merkloos.
Vlinders komen van een stempelsetje van Craft Sensations.
Sentiment van Marianne Design.


Dit is de link van het YouTube tutorial-filmpje (Engels)
klik hier
En hier is mijn foto-tutorial,
klik hier

Hoop jullie weer geinspireerd te hebben.

xoxo

5 opmerkingen:

  1. Super leuk is het!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaart ,helaas kan ik geen engels verstaan ,misschien met u hulp een pb naar mij toe sturen,de maten van het patroontje,dan ga ik het proberen om ook te maken ,groetjes Reny de groot scholte ,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Reny, ik heb een foto-tutorial gemaakt, kijk maar even hier: https://astridsfreubelhoek.blogspot.com/2019/05/bloemen-piramide.html
      Succes

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.