zaterdag 26 oktober 2019

Tower fold kaart

Hoi allemaal,




Het is me weer gelukt kerstkaarten te maken
die maar èèn postzegel behoeven!
Ik heb een eigen variant gemaakt op de 
Tower Fold kaart.








Van de zijkant zie je beter hoe ik deze heb gesneden
en gevouwen.





Papier komt uit de bekende DecoTime blokken.





Wat nepsneeuw toegevoegd als accent.




Ik heb m ook in een 'goud' versie gemaakt:





Je kunt ze ook helemaal plat vouwen,
zodat je ze makkelijk kunt versturen.
Ze springen vanzelf weer in vorm,
zodat je ze kunt neerzetten.





Het leuke is dat deze kaarten niet veel opsmuk nodig hebben.
Maar het kán natuurlijk wel altijd, haha.






Ik heb mn patroontje even uitgetekend,
zodat ook jij deze kunt maken.







Fijn crea-weekend!


xoxo

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, ja heb deze ook weleens gemaakt, mooi uitgewerkt heb je het. Daar zijn velen wel blij mee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zó leuk en mooi, deze kaarten.
    Beide varianten vind ik mooi.
    De eerste is wat rustiger en ik hou van tafereeltjes op een kaart, maar de 2de, met dat goud, ook super!!
    Die sterren rand heb ik ook, blijft 1 van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, ja die sterrenrand is heel veelzijdig, he, ook mijn favorietje, groetjes Astrid

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.