vrijdag 11 oktober 2019

Kerst vouw kaart (2)

Hoi allemaal,





Het kaartje van gister vond ik zo leuk om te maken,
dat ik m nog eens heb gemaakt, maar dan
iets andere afmetingen.






Ik heb het prachtige paperpad van Craft Sensations gebruikt.
Geen traditionele kerstkleuren, maar
zachte rose en grijs tinten.
Ik heb daarom niet veel meer gedecoreerd,
omdat ik het papier zelf wil laten spreken.






De doily voorop is van Noor!Design.
De stempels komen van oudere versie stempelsetjes van CS.







De hertjes en boompjes zijn ook echt mn favorieten (Joy Crafts)
Sneeuwsterren zijn van AliExpress.








Ik heb de afdrukjes extra laten glimmen door
Wink of Stella van NUVO erop te doen.
Dat zie je niet heel erg goed op de foto's en filmpje.


Zo, dat is kerstkaartje nummer 2.



xoxo

4 opmerkingen:

  1. Erg leuk je kaartje Astrid!
    En een filmpje altijd leuk, dat is mij nog niet gelukt om het op mijn blog te krijgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid.
    Ik kom hier via Facebook.... dat had je deze mooie kaart laten zien.
    Nu volger geworden, je maakt mooie kaarten, je kan me zeker weten inspireren.
    Groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, wat leuk dat ik je inspireer! Veel plezier op mn blog! Groetjes Astrid

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.