zaterdag 19 oktober 2019

Foto album

Hoi allemaal,





Ja... dan heb je een heleboel vakantie foto's.
Tijd om een album te maken dus.


Tadaaa:





Even voor de privacy van mn vader heb ik ons even verscholen achter een bloemetje ;)






De bloemen heb ik ook zelf gemaakt.
Uit rose cardstock en op kleur gebracht met distress inkt.
Bloemen hartjes gemaakt door op de hot glue hele kleine steentjes
te strooien en dan hard laten worden.
Touch-ups gedaan met Wink of Stella pen (niet zo goed te zien op foto)






Hoekjes verstevigd met metalen stukjes.
Geeft superleuk accent.







Ik heb m gelijk gevuld met al mn foto's
en die wil ik prive houden, dus geen kijkje binnenin ;)
Maar er zitten zeker 45 foto's in.









Fijn weekend allemaal!



xoxo

4 opmerkingen:

  1. Mooie album en een mooie herinnering zo!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, zulke zelfgemaakte foto boeken.
    Ik ben ook nog steeds bezig met een boek van onze pup...... het licht helemaal stil, maar nu ik dit zo zie ga ik het gauw afmaken, want het is veel te leuk om te laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.