zaterdag 12 oktober 2019

Kerst (3)

Hoi allemaal,




Dit keer heb ik me laten inspireren door Thera van Noor en Zo.
Met kerstthema, maar dan niet-traditioneel:






Ik heb wederom het mooie paperpad van Craft Sensations gebruikt.






Plaatjes en vellum quotes van de DecoTime luxe paper blokken.






Ik heb een magneetje achter de designpapiertjes gebruikt om de
flappen mooi dicht te houden.






De tag komt ook uit het mooie papierblok van CS.









Hier vind je de video van Thera:



Fijn weekend allemaal!


xoxo

6 opmerkingen:

  1. Mooi uitvoering Astrid!! Ja ik wil ook nog zoveeeel maken, kom er gewoon niet aan toe..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor.
    Jij maakte echt prachtige, kompleet kaarten.
    Veel te zien een juist al die flapjes en vakjes maken het zo apart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment Daphne! Groetjes Astrid

      Verwijderen
  3. Super mooie kaart met prachtige details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.