vrijdag 25 oktober 2019

Kerstkaart met patroon

Hoi allemaal,




Ik heb vandaag een kerstkaart gemaakt,
die niet zo ingewikkeld is èn hij past in
een envelop met maar 1 postzegel, haha...
t Is me toch gelukt  ;-)






Heel clean en simpel, maar toch speciaal effect.
Ik heb papier gebruikt van de DecoTime blokken.
Die sneeuwvlok rand pons had ik nog gevonden 
tussen allemaal oude spullen, staat ook geen merk op,
maar hij is nog superleuk.
Zo vind je nog eens wat.
De ronde mal ook geen idee, haha.



Van de zijkant zie je beter hoe deze gevouwen is:





Wil je dit patroon ook graag maken?
Ik heb m even getekend met de maten erbij:





Hoop dat ik jullie weer geinspireerd heb.
Ik lees het graag!



xoxo

4 opmerkingen:

  1. Je hebt echt afgeweken van je normale patroon, je maakte een kaart die in een envelop paste met 1 postzegel!!
    Wat knap gemaakt.
    Juist jezelf uitdagen tot dit is zo leuk aan het knutselen.
    Ik vind het een prachtige kaart en de vorm geeft het iets speciaals.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne, ja, leuke uitdaging heb ik mezelf gegeven he, haha. groetjes

      Verwijderen
  2. Mooie kaart geworden! Dat soort sneeuwvlok ponzen heb ik ook nog, ooit eens bij het Kruitvat gekocht.
    En dat is helemaal knap om het te kunnen versturen met 1 postzegel, de mijne zijn ook altijd zo zwaar.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elly, ja, zou goed kunnen dat ie van Kruidvat is. Groetjes Astrid

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.