dinsdag 10 maart 2020

Sweet baby (haken)

Hoi allemaal,




Ik heb niet alleen een papier-verslaving...
ook een haak-verslaving, haha.
En er komt een kleintje bij van mn lieve zus,
dus... haken maar!
Voorbeelden en inspiratie genoeg!





Een wagenspanner, bijt/speel ring en een speenkoord gemaakt.
Enkele kralen heb ik omgehaakt in mooie kleurtjes.
Het speenkoord is eigen design.







 Zie je die ene kraal met het hartje?
Schattig he.







De onderdelen heb ik van de webshop Woolys.


 
 Ze hebben daar zulke leuke dingetjes speciaal voor baby-haaksels.



Tip: Als je niet online wilt bestellen;
ik zag dat ze bij de Wibra ook goedkoop leuke onderdelen 
verkopen voor het maken van bv een speenkoord. 


Voorlopig ben ik nog even op de haaktour,
te veel leuke baby-ideeen, haha.



Fijne dag!




4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Oh heerlijk he. Ik haak ook graag!
    Toevallig vandaag pakket garen binnen voor een deken die ik mag haken voor een zieke vriendin.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, fijn is het om te haken he, je vriendin zal daar vast blij van worden.
      groetjes Astrid

      Verwijderen
  2. Dat ziet er super leuk uit, en altijd lekker als iemand het maakt die dicht bij je staat. Haken is iets wat ik niet kan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.