maandag 30 maart 2020

Converse gympjes (haken)

Hoi allemaal,





Ja... nog even over het haken verder, haha:
ben verslaafd!

Braaf zit ik achter de voordeur te wachten tot PostNL
komt om me nieuwe wolletjes te brengen, haha.
Ondertussen heb ik maar deze leuke
Converse baby-sneakertjes gehaakt.





Hoe schattig zijn ze dan toch!?

Ik vond het patroontje op de website van Nina Stitch.

Ik denk dat wanneer je je aanmeldt (gratis) dat 
je de volledige video tutorial krijgt.

Dus ik weet niet zeker of de link die ik hieronder neerzet, werkt:

Een geschreven patroon heb ik hier dus niet van.








Zo leuk om te maken en met video echt niet heel moeilijk.
Zo... ik ga weer naar de voordeur, haha.



Fijne dag!




2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.