donderdag 5 maart 2020

Challenge #95 de Egel

Hoi allemaal,



Ik zag dat er een nieuwe challenge was gestart
op blog van de Egel.
Ik ben gelijk maar aan de slag gegaan;
hij is weer zo leuk!
 Opdracht is om je te houden aan een sketch.

Hier de link naar hun blog voor de sketch:









Ik heb dit leuke Magnolia stempeltje gebruikt en
ingekleurd met de Nuvo watercolour pencils.









Bloemetjes een aantal keer uitgestanst
en vastgemaakt met een pinnetje met rose steentje.








En dan nog een leuk tekstje toegevoegd,
ik denk dat die van Marianne Design is.

Achtergrond designpapier is van DecoTime.


Fijne dag allemaal!




13 opmerkingen:

  1. Jij bent snel.
    Wat een lief stempel afdrukje en heel mooi gekleurd.
    De tekst past precies bij deze kaart, met al zijn bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een superleuk kaartje geworden mooie uitwerking van de sketch.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje met de leuke sketch
    ik moet er nog mee beginnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi geworden!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een leuke en vrolijk uitziende kaart gemaakt voor de challenge Astrid. Dat afdrukje is mooi ingekleurd en je voelt haast de lente in de lucht ;p
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, he, ik ruik de lente al, haha.
      Dank je wel Miranda,
      groetjes Astrid

      Verwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, de sketch zie ik duidelijk terug. We zijn blij met jou deelname aan deze challenge van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart Astrid , groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.