vrijdag 20 maart 2020

Boerderij dieren

Hoi allemaal,



Vandaag een schattig boerderij-kaartje
voor de nieuwste challenge van de Egel.

Hier de link naar de challenge:








De dieren heb ik gemaakt met behulp van de te gekke Tumble Friends
van Jocelijne Design. Deze zijn zo veelzijdig te gebruiken en zo leuk!



Het eendje "vliegt" over de boerderij,
door middel van de magical movers van Joy Crafts.












Zijn ze niet schattig?


Achtergrondje heb ik gevonden mbv Google.



Fijne dag verder,
Blijf gezond en
Stay Strong 
(toch nog even een bemoedigend woordje...)



10 opmerkingen:

  1. Ze zijn schattig he! Ik heb er ook al verschillende kaartjes mee gemaakt. Wat een leuke kaart is dit! Ik vind hem helemaal geweldig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel Jocelijne, ze zijn zooo leuk om te maken!

      Verwijderen
  3. Je hebt er een zeer leuke kaart van gemaakt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk deze mooie kaart vol diertjes en wat ontzettend leuk dat vliegende eendje Astrid. Ik ben er weg van.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een mooi en originele kaart geworden. Kleurig en veelzijdig leuk om naar te kijken. Dank je wel voor je deelname bij de boerderij uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.