maandag 30 december 2019

Collect moments album

Hoi allemaal,




Vandaag geen (kerst) kaart, 
maar een albumpje voor foto's:







Ik heb er nog geen bestemming voor,
dus er zitten nog geen foto's in.
Een vers fotoboekje 
voor een vers nieuw jaar.









Het idee komt wederom van Srushti Patil.
Ik ben even groot fan van haar, haha.
Ze maakt zoveel moois en ze is ook heel duidelijk,
dus makkelijk te vertalen naar een eigen versie.
Hier vind je haar filmpje.









Ik heb het prachtige papier van Mintay, Secret Place gebruikt.
Dat blokje had ik al zo lang liggen...
Durfde het haast niet te gebruiken, te mooi,
hebben jullie daar ook wel eens last van?
Niet durven knippen in mooi papier?










Ik heb nog een extra bandje toegevoegd aan de eerste bladzijde,
zodat je er nog een extra foto tussen kan schuiven.








De foto-stempels komen van Craft Sensations.



Gaan jullie m ook maken?
Ben benieuwd!



Ik wens al mijn blog-lezers alvast een
prettige jaarwisseling
en een heel
gelukkig en creatief nieuwjaar!






5 opmerkingen:

  1. Prachtig Astrid!! Jij bent ook zeer creatief zeg!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook toevallig ik heb haar filmpje ook gezien en wilde deze kaart maken voor een workshop. Ben ook fan van haar en heb vandaag de springcard gemaakt. Ze is zeker heel goed te volgen groetjes Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit zeg! lekkere ruimte voor foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar kan ik de beschrijving van deze kaart vinden?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.