maandag 3 februari 2020

Flessenhanger

Hoi allemaal,




Het is eventjes terug, je kent t wel: 
feestdagen, vakanties, andere dingen die eerst moeten, enz...



Vandaag een leuke flessenlabel gemaakt.
Ik wil vanavond iemand bedanken, maar een lekker
flesje wijn alleen, is ook een beetje saai om zo te geven.
Dit is dan een leuke aanvulling:








Het is in feite gewoon een lange strook die ik in 2en heb
gevouwen en in het kortste deel een rondje geponst, 
waar de flessenhals doorheen kan.



Dan is het enkel een kwestie van aankleden.







Ik heb een boel bloemetjes bij elkaar gezocht en wat parels
en daar een mooie toef van gemaakt.


De vlaggetjes-letters komen, denk ik, van Joy!Crafts,
maar weet t niet meer zeker.
Ze zijn wel heel erg leuk.


Verder ben ik ook tegelijk met een groot haakproject bezig.
Binnenkort een update!



Fijne dag!



2 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk Astrid! En idd je een tijdje gemist in blogland.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er er bent!
    Deze flessen hanger is wel héél erg leuk.
    Mooi vind ik dat altijd, zo'n voor bloemen toef.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.