zaterdag 28 december 2019

Happy New Year

Hoi allemaal,





Vandaag iets leuks gemaakt voor het nieuwe jaar:







Een soort harmonica spring kaart (zoiets).












Designpapier komt van Craft Sensations.
De stansjes van de glazen, komen bij de Action vandaan
(geen idee meer van het merk)








Zo ziet het eruit vanaf de zijkant.








En de achterkant.








Bovenkant.














Ik kwam op het idee door een filmpje van Srushti Patil:
klik hier voor het filmpje



Ik heb hem iets aangepast in afmetingen,
want ik kwam niet lekker uit.
En mijn lint zit vast aan de achterkant.


Misschien heb ik jullie weer geinspireerd.


Fijn weekend!




8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk !!! Bedankt voor het delen en de inspiratie.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zeg Astrid! Zag hem ook al een paar keer voorbijkomen, toch ook eens proberen, maar ja wil nog zoveel hihihi, maar nu wat sneller om het filmpje te vinden gewoon bij jouw kijken, bedankt voor het delen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.