woensdag 4 december 2019

Vro-ho-ho-lijke kerst

Hoi allemaal,





Morgen is het sinterklaas,
maar toch nog maar een kerstkaartje, haha.
Ik ben veel te bang dat ik te kort kom
(ik bedoel dan de makkelijk-in-de-envelop-passen kaarten)







Dit is niet zo'n moeilijk patroon kaart,
maar wel heel leuk.
Ik heb er een tafereeltje gemaakt bijpassend bij
de knipvellen van Noor!Design.







Designpapier komt uit een kerstblok van Craft Sensations.
De sterrenstans van de Action.
Die grote sneeuwster komt van een blauwe mal,
ik denk ook van Noor!Design.








De bloemen heb ik gedeeltelijk gestanst met vellum,
geeft wel een leuk effect.
Heb alleen geen idee meer waarvan die zijn...
In het midden een zilveren parel van de pen van DutchDoobadoo.
En een touch of Wink of Stella glitter.






Die kerstman en die gnoom zijn zo leuk!




Fijne middag allen!



2 opmerkingen:

  1. Ziet er best ingewikkeld uit hoor, dat model, heeft wil en heel leek effect.
    Het dp is mooi zeg, wat zijn dat toch een geweldige blokken papier, het past allemaal zo mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Astrid, diegene die kaarten van je krijgt zal er erg blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.