maandag 1 juni 2020

Gehaakte kaart (2)

Hoi allemaal,





Ik heb nog steeds het haak-virus,
maar verder ben ik gezond hoor!


Tadaaaa:






Het vorige haak-kaartje was een groot succes,
dus heb ik nog een andere variant gemaakt voor 
de verjaardag van mn buurvrouw.








Het is een dubbele kaart, maar omdat ie zo zwaar is aan de voorkant,
heb ik aan de binnenkant 2 strookjes geplakt die je in elkaar
kan haken zodat ie stevig blijft staan.
Superoplossing vind ik!










Mooie parel kralen in het midden geplakt (Action).







Het bovenste designpapier heb ik in de hoek beetje gekruld,
zo zie je het mooie groene hologram papier.
De pijltjes van hout komen ook van de Action.









Wederom een bijpassend vlindertje gehaakt,
zo schattig.



Morgen ga ik m geven...



Fijne 2e pinksterdag allemaal!



xoxo

1 opmerking:

  1. Je kaartje is super. Ja die zal zeker wel zwaar zijn dus goed opgelost zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.