donderdag 28 mei 2020

Aan de haak-kaart

Hoi allemaal,





Jee! Ik kan 'm laten zien!
Ze heeft 'm gister van me gehad.








Een "hoera, nieuwe baan"- kaart voor een vriendin ;)
Zij houdt ook heel veel van haken en ik heb
de twee hobby's gecombineerd.








Alles gehaakt met restjes acryl en katoen.
De grote groene bloem was een patroontje,
de kleine roosjes en andere bloemetjes is fantasie.








Het vlindertje zag ik op YouTube,
die was ook echt heel leuk om te haken.









Het is uiteindelijk een dubbele kaart geworden met
overheerlijke chocolade erin.









Het achtergrond papier komt uit een blok van Craft Sensations.
De metalen charmes en parelkralen komen van de Action.





Fijne dag!

xoxo


3 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk zeg, zeker voor een haak fan.
    Die vlindertjes haakte ik ook, jaren geleden, leuk zijn ze hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk idee met die gehaakte bloemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.