zondag 21 juni 2020

Vaderdag doosje

Hoi allemaal,




Vandaag is het vaderdag!
Ik vind het altijd moeilijk iets voor een man te maken,
omdat ikzelf juist van de stereotype vrouwendingen houd.
Maar toch... er kwam iets uit mn koker:








Het is een doosje, maar als je die openschuift, komt de kaart omhoog.







Zo ziet het er dan van de zijkant uit.








Ik heb plaatjes van de DecoTime blokken gebruikt,
en de bierflesjes komen van knipvellen van Bella Lullu,
plaatjes van Noor Design.
Bloemetjes van de Action.







Zo is het laatje gesloten.
In het laatje had ik nog een leuk kadootje verstopt.
Mn paps was er in ieder geval heel blij mee.






Ik heb niet de precieze omschrijving van dit doosje;
ik had het ooit ergens gezien en het zelf uitgevogeld
hoe te maken.
Als ik de video alsnog tegenkom,
plaats ik m nog.
Maar als je goed kijkt naar de zijkant,
kom je er misschien zelf toch nog uit mocht je m ook willen maken.

UPDATE: video nog gevonden:
Srushti Patil legt t heel goed uit hoe je deze maakt:


Fijne vaderdag iedereen!


xoxo

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel Ankie, leuk dat je me volgt!
      Ik volg je ook, groetjes Astrid

      Verwijderen
  2. Ik vind hem helemaal geweldig en ga zeker een poging wagen om hem ook te maken!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke, inmiddels heb ik het instructiefilmpje gevonden, groetjes Astrid

      Verwijderen
  3. Hij is echt geweldig Astrid.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.