zondag 17 mei 2020

Prikbord maken

Hoi allemaal,





Van de week werd ik door mn zus gewezen op een leuke crea-tip.
Een prikbord maken met viltballetjes.
Het stond op de Facebook-pagina van Sostrene Grene.




Tuurlijk wist ik er wel een leuke andere variant van te maken:







Ik heb pastelkleurtjes gebruikt en met de witte
viltballetjes een hoofdletter N gemaakt.
De N is natuurlijk de letter van mn oudste tante-zeggertje;
het is voor haar nieuwe kinderkamertje.





Wat heb je hiervoor nodig?







Bij de Action verkopen ze momenteel hartvormige canvassen.
Ook hebben ze daar lijmpistolen met lijmpatronen.
Er gaan er wel heel wat doorheen!

Verder is een goede grote schaar ook echt een vereiste;
de balletjes laten zich niet heel soepel halveren.
Dus even de spierballen gebruiken.

De viltballetjes heb ik bij de Xenos vandaan.
Ik wilde ook witte hebben en die heb ik uiteindelijk online besteld
bij De Viltwinkel te Nijmegen.








De pushpins komen bij de Big Bazar vandaan; in een glazen
potje met gele en zwarte.



Echt superleuk om te maken dus!



Fijne zondag!


xoxo



1 opmerking:

  1. Wat is dit leuk zeg! En mooie kleurtjes zijn het ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.