vrijdag 16 augustus 2019

Tasjes

Hoi allemaal,



Dit keer even geen papier maar ...
katoen!!!
Ik heb zoveel interesses op hobbygebied,
dat ik af en toe een zijstapje doe en
uitkom op iets heel anders.

Ik vond op YouTube een zeer leuk filmpje over een tas haken.
Ik was gelijk enthousiast.
Een tripje naar de Action volgde en
ik ging aan de slag.
Dit is het resultaat:




Klik hier voor het desbetreffende filmpje als je 'm ook wil haken.
Wel in Duits gesproken, maar ook goed te volgen zonder geluid.


Maar... (ik werd gegrepen door het haak-virus)
 toen wilde ik nog een variant maken met een vaste bodem.
Dat werd een iets ander model, maar met zelfde techniek.
Hier heb ik geen precieze patroon van dus.




Ik sluit niet uit dat er af en toe wat haakwerkjes voorbij komen, haha.
Maar wie weet,
inspireer ik mensen om ook een zij-uitstapje te doen.






Fijn weekend!



xoxo




2 opmerkingen:

  1. Je bent lekker creatief geweest Astrid. Heel handig zo'n gehaakt net tasje. Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.