zondag 18 augustus 2019

LED lampjes bestellen?

Hoi allemaal,


Vind je die LED lampjes kaarten ook zo leuk?
En wil je ze heel graag ook zelf maken?
Maar geen weken wachten op je bestelling bij Aliexpress/Wish?

Dan kun je ze nu ook bij mij bestellen.
Een pakketje kost € 5,- inclusief verzendkosten (alleen NL)

Wat zit er dan in?


- 2 meter kopertape
- 3mm ledlampjes, 2 van elke kleur (geel, rood, wit, blauw, groen)
- 3mm knipperende ledlampjes 2 stuks (knippert in verschillende kleuren)
- 5mm ledlampjes, 1 van elke kleur

In totaal dus 17 LEDs!
Alleen nog zelf te kopen zijn de knoopcelbatterijen.
Ik koop ze vaak gewoon bij de Action.

Elke LED keur ik of ze het doen:


Wil je graag aan de slag?
Mail me dan:
astridsfreubelhoek@outlook.com
en ik maak het zo snel mogelijk in orde.


Enkele voorbeelden:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.