zaterdag 3 augustus 2019

Celebrate...

Hoi allemaal,



Vandaag bij de Action geweest
en die heeft (vermoedelijk) een nieuw freubelmerk
in de handel, namelijk Love2Craft.
Vorig jaar bracht dit merk een stans- en
emboss machine uit.
En nu dus ook stansmallen.
Waar ik heel blij van word.



De "celebrate today" is dus zo'n nieuwe.





Ik heb m dus lichtroze gestanst en daarna nog een keer met
het iridiserende papier (ook van Action) voor de binnenkant van de stans.





Met de overgebleven stukken kon ik m nog een keer maken.
Alleen met ander achtergrond papier.


Heel simpel,
maar met groots effect!


Ik zie nu pas dat ik de stukjes in de B, R en A's ben vergeten...
Ik doe nu maar even alsof dat zo hoort bij mijn design, haha.





Vlinderstans is ook van Action,
evenals de plakparels.








Fijn weekend!

xoxo

2 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk geworden Astrid je glitter springt eruit :) en het is niet storend. Ik zelf heb ook 2 snijmallen uit deze serie gekocht.

    Fijn weekend

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Anita, ja, leuk zijn de snijmallen he, binnenkort nog maar een keer naar de Action, haha groetjes Astrid

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.