donderdag 28 maart 2019

Hallo lente (2)

Hoi iedereen,


Ik kon het niet laten; 
ik heb nog een keer het lente kaartje gemaakt van m'n vorige post.
Dat komt omdat ik nog zulke leuke verschillende
lenteachtige designpapiertjes heb.
Ik blijf maar nieuwe combinaties maken.
En ik blijf maar nieuwe designpapiertjes verzamelen, hahaha.




Wederom heb ik de leuke Dutch Doobadoo mal gebruikt.
Designpapiertjes komen van Craft Sensations.
Bloemetjes heb ik zelf gemaakt.
Ik weet alleen niet meer waar de 'hello' vandaan komt...

Tot de volgende keer!

xoxo

1 opmerking:

  1. Wat een leukerd deze! Wow mooie bloemen maak je.
    Ja heel herkenbaar, papiertjes verzamelen hihi.
    Fijne dag nog, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.