donderdag 21 maart 2019

Aapjes kaart

Hoi allemaal,

Ik kreeg vandaag in de brievenbus deze superschattige stempel aapjes.
Daar moest ik echt meteen wat mee doen.
Dit is het geworden: 


Hoe ik dat gedaan heb?
Ik heb eerst wit cardstock gekleurd met geel en bruine oxide inkten,
precies zodat het koppie van de aapjes geel kleuren en de rest bruin is.
Daar overheen de stempel met zwarte inkt afgedrukt.
Uitgeknipt met een klein randje.
Zo ook met de tak, de bananen en de kadootjes.
Het rondje in de kaart heb ik met behulp van een uitgestanste ronde mal
ingekleurd ook met oxide inkten.
De tekst heb ik met embossingpoeder gedaan.

Dit stempelsetje komt van AliExpress en ziet er zo uit.


Cute zijn ze he?

xoxo


2 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt superlief het stempelsetje.
    Mooi kaartje ook geworden.
    Ik wacht sinds november nog op een bestelling van Ali, vind dat wel balen..bestel ik ook voor de eerste keer hobbymateriaal. En moet ik iedere keer geduld hebben krijg ik dan als reactie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik moet ook altijd veel geduld hebben met Ali, vaak wel 2 maanden, maar vanaf november is wel heel lang...

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.