dinsdag 12 maart 2019

Coffee is...

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een variatie op de 'slide and pop' kaart gemaakt.
Ik heb hiervoor een stencil van een koffiebeker van Dutch Doobadoo gebruikt (470.713.694).

In het filmpje kun je zien hoe het 'slide and pop' gedeelte werkt:


Vooraanzicht:


Bij de zijkant zie je goed hoe ik m opgebouwd heb.


Ik heb nog wat leuke 'coffee and donuts' stempeltjes geplaatst,
volgens mij van Ali.


Ik heb op een stuk wit cardstock paarse en rose distress inkt gekleurd,
daarna met zwarte inkt de cupcakes (van Craft Sensations) erop gestempeld en toen uitgeknipt.
Zo krijg je een heel leuk kleurverloop.


Ik heb een duidelijk filmpje gevonden van het basis patroon om zelf te maken:


Misschien heb ik jullie geinspireerd met deze kaart,
laat me maar weten.

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.