woensdag 7 juli 2021

Weer terug van weggeweest

 Hoi allemaal,


Wegens prive omstandigheden moest ik mn blog even verlaten.

Maar....

I'm back.... (zeg ik niet met een creepy stem hoor, haha)

Met nog meer creatieve uitspattingen dan ik al had, haha.

Ik maak graag nog steeds kaarten, albums en allerlei dingen van papier.

Haken is er ook zo 1, dat is een blijvertje, af en toe heb ik een groot project en daarna nog een groot project en nog wat kleiners voor erbij... tsja, voor je t weet komt er bijna nooit meer wat af...

Enkel... het komt wel af, maar t duurt even...

Maar dan staat mn blog zo'n beetje stil en dat is zonde.

Dus... ik ben de laatste tijd ook helemaal waus van kralen...

m'n omgeving heeft de armen er al vol mee (ikzelf ook trouwens) ...

en ik krijg altijd erg leuke complimenten...

Dus... binnenkort verkoop ik leuke handgemaakte exclusieve armbanden sets...

ik wil nog meer mensen blij maken met wat "ArmCandy"

Dus houdt de tabblad bovenaan in de gate...

Binnenkort meer...


💖💗

1 opmerking:

  1. Welkom terug en zijn reuze benieuwd naar je creaties.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.