vrijdag 11 december 2020

Dot&Do met LEDs

 Hoi allemaal,



Kerstkaart met LED



Bij last hebben van een creatieve blokkade, 

hebben we altijd nog de Dot&Do setjes liggen.

Simpeler kan niet, kwestie van stickertjes plakken.

En om er dan toch een Astrid-sausje overheen te maken,

LED lichtjes erachter gemaakt.


Zo ziet 't er dan vanbinnen uit:




Ik heb nog steeds een aantal setjes liggen.

Klik even op het tabje: Bestellen LEDs met batterijhouder.

Of klik hier

Let wel: OP = OP


Fijne dag!

xoxo

3 opmerkingen:

  1. DAt ziet er gezellig uit!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vraag de pakketjes dots en do is dat inclusief de lichtjes. Vindt ze echt geweldig, maar woon in België dus ik weet niet of u ze ook naar hierkan opsturen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, de dots&do setjes verkoop ik niet hoor, die zijn verkrijgbaar bij de betere hobbyshops online meestal. Ik verkoop alleen ledsetjes kant-en-klaar, maar voor België zijn de verzendkosten zo veel hoger, daarom alleen verzend ik in NL

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.