donderdag 3 september 2020

CAL Katia Oasis Mandala (haken)

 Hoi allemaal!



Ik ben zeer trots!

Eindelijk is ie af en wat is ie mooi geworden!

Mijn Oasis Mandala deken:




Hij is uiteindelijk 126 cm bij 126 cm geworden en

ik heb m gehaakt met Punto garen van de Zeeman op naald 6.0

Ik heb in totaal 16 bollen gebruikt.

Hij is 1,6 kilo zwaar.

En in totaal is er 1,8 kilometer garen door mn haaknaald en vingers gegaan, haha.







Wil je deze ook maken?

Het patroon staat helemaal uitgeschreven in de "Crochet-Along Katia" facebookgroep.

Tevens staan er verwijzingen naar de YouTube video's.


Nu is het wachten op de volgende CAL die in september ook weer begint.

Kan niet wachten...



Fijne dag allemaal!


xoxo

5 opmerkingen:

  1. Super wat heb je dit mooi gehaakt en mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi! Ja wat een meters he...
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is wel heel mooi zeg!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi! Hoe heb je jouw kleuren gedaan volgens het patroon? (Welke kleuren heb je door welke veranderd?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Bieke, ik heb ander garen gebruikt en maar 3 kleurtjes. Ik heb zelf bepaald wanneer ik van kleur verander, maar wel dus volgens dit patroon gehaakt. Heb ik je vraag dan goed begrepen?

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.