donderdag 16 juli 2020

Happy summer pop-up

Hoi allemaal,





Nieuwe mal binnen gekregen en
dit ermee gemaakt:





Het was best wel lastig op video te krijgen,
ik heb helaas maar twee handen, haha,
maar misschien zien jullie het idee wel.



De mal is van Karen Burniston,
maar best wel moeilijk te krijgen in NL.
Zo jammer, want ze heeft nog veel meer leuks...
Ik heb m hier vandaan:

Hij is ook best wel aan de prijzige kant,
maar ik heb zoveel leuke ideeen ermee, hihi... (dan mag 't...)







De flapjes heb ik dichtgedraaid met een touwtje
gewikkeld om 2 verhoogde rondjes.





Versierd met letter: Happy Summer
in zomers geel.
De andere zonnige stansjes zijn van Ali.












Hoop jullie weer geinspireerd te hebben!




Fijne dag!



xoxo

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Astrid.
    Ooit ook is gemaakt, zonder mal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt erg mooi, ja ik zie dit soort pup up kaartjes steeds meer voorbijkomen, echt grappig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.