vrijdag 10 april 2020

LOVE album

Hoi allemaal,





Naar aanleiding van de LIVE van Jolanda Bergmans van Noor!Design,
heb ik het album ook gemaakt.
Zie hier een filmpje:







En de foto's:





Designpapier komt uit een wat ouder blok van Joy!Crafts.
Bloemetje is gemaakt van foamvellen.
XOXO lintje komt bij de Action vandaan.








De bedeltjes aan het album heb ik opgediept uit de laatjes vol crea-spullen ;)









De mooie randjes van het album heb ik geknipt
met behulp van het gouden scrap stencil van Noor!Design.









De LOVE tabjes kunnen eruit
en zijn gevuld met foto's.
Vanwege de privacy laat ik die niet zien.









Wil je de LIVE terugkijken?
Ik heb hier de link naar het youtube filmpje:





Fijne dag iedereen!



6 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.