dinsdag 5 november 2019

Xmas LEDs kaart

Hoi allemaal,




Ik ben helemaal in de ban van de LEDs.
Deze vind ik zelf ook wel goed gelukt.










Ik heb een stencil van Dutch Doobadoo (470.713.735) gebruikt.
De letters heb ik geknipt uit holografisch papier, zodat het 
goed opvalt als de LEDs branden.








Als je op het bloempje drukt, gaat ie aan.
Het designpapier komt van Craft Sensations.
Het kopertape valt ook niet zo op, 
wanneer de LEDs branden.
Ik kreeg ze ook niet onzichtbaar weggewerkt,
maar ik vind t eigenlijk niet zo storend.










Heb ik je geinspireerd om ook aan de slag te gaan met LEDs?

Kijk dan even hier hoe je ze kunt bestellen.

En kijk even hier voor de tutorial.



Fijne dag!

xoxo


2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.