vrijdag 26 juli 2019

Picture changing kaart

Hoi allemaal,



Smelten jullie ook allemaal?
Ik word van zulke hitte altijd heel inactief,
dus beetje minder maaksels.
Maar vandaag toch nog eentje.
En een superleuke ook nog:





Als je het lipje dus omhoog trekt,
verschijnt er een andere afbeelding.

Ik heb het stempelsetje en de kleurpotloden van
Craft Sensations gebruikt.

Ik zie nog legio andere mogelijkheden om dit patroon te gebruiken...
(spannend...)










Wil je dit nu ook maken?
Ik weet dat er van Lawn Fawn een mallenset hiervan is,
maar dat vond ik zelf wat te duur.

Op de site van cardmakingparadise.com kun je de template downloaden
zodat je het zelf kunt snijden. Ook laat ze stap voor stap in een
foto tutorial zien hoe deze in elkaar moet.
Klik hier



Vind je dat te veel werk?
Dan heb ik hier de link naar Aliexpress,
die verkoopt de mal ook, alleen is deze een stukje kleiner.
Klik hier


Fijne (plak) avond!

xoxo

4 opmerkingen:

  1. Super leuk Astrid! Net een toverkaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat issie leuk geworden goed hoor zoals je dat helemaal hebt gesneden, ik heb de slider van lawn fawn gekocht van mijn verjaardags geld en nog geen dag spijt van gehad ik vind hem geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.