zondag 16 juni 2019

Vaderdag kado kaart

Hoi allemaal,


Eindelijk mag ik dan jullie mn kado kaart laten zien,
want mn vader heeft m gehad en was er heel blij mee.




Ik heb er een kadokaart van gemaakt door het achterkantje 
met een tussenstuk te maken, waar je dan een kaartje in
kan schuiven.





Aan de bovenkant heb ik ze samen vastgemaakt
door een lintje te strikken.
Op de achterkant heb ik nog een etiketje
geplakt met een tekstje van mij (is op de foto weggewerkt ;))









Als je de lintjes losmaakt, kun je m opentrekken...






...en komt de kadokaart tevoorschijn.




Het probeer-luchtje heb ik er gewoon ingeplakt.
De stempel is van Joy Crafts.




In dit filmpje wordt het patroon uitgelegd

Ik heb er zelf een kado kaart van gemaakt.


Fijne dag!

xoxo


2 opmerkingen:

  1. Mooie Vaderdag/kadokaartje is het geworden!!
    Heb hem ook eens gemaakt...zal het zeker nog vaker maken, altijd leuker als die standaard kadokaartjes die je krijgt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.