zaterdag 13 april 2019

Baby album

Hoi allemaal,


Vandaag eindelijk toegekomen aan het einde van een groot project:
een baby album.
Ik heb dit album gemaakt voor mn lieve kleine tante-zeggertje.
Ik heb de foto's er nog niet in verwerkt ivm privacy.
Ik vind 'm super geslaagd en ben heel benieuwd hoe ze 'm zullen vinden.




Het album sluit met magneetjes die ik achter het designpapier heb verborgen.
De foambloemen heb ik ook zelf gemaakt.
Papier gebruikt van Craft&You BabyWorld en Lemoncraft Sense&Sensibility.

Een filmpje van de binnenkant op mn YouTube kanaal:




Op de rug van het album heb ik wat embellishments hangen, 
komen bij de Action vandaan, geloof ik.



Het album bestaat uit 6 pagina's die allemaal een tabblad bevatten.
Die tabblaadjes kun je uittrekken aan het lintje aan de zijkant.




Elke pagina bevat ook iets speciaals,
zoals flapjes en flipjes en kleinere labels.





Zo... nu de foto's nog inplakken  ;D
Hoe vinden jullie 'm? Laat maar weten in een reactie.


xoxo



2 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig, ga zo je filmpje eens bekijken.
    Kost veel tijd he een album, en je hebt mooi papier gebruikt, ze zal hier zeker heel blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly, was inderdaad veel werk, maar is zo leuk om te doen.

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.